Merhaba,
Modul Entrance (Taner) tarafından yazılmıştır..
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
#define BOYUT 1024
#define PRE_CONNECT HOOKTYPE_PRE_LOCAL_CONNECT
#define ACIKLAMA "Proxy Banned"
int kullanici_girisi(aClient *, aChannel *);
#ifndef STATIC_LINKING
static ModuleInfo *MyModInfo;
#define MyMod MyModInfo->handle
#define SAVE_MODINFO MyModInfo = modinfo;
#else
#define MyMod NULL
#define SAVE_MODINFO
#endif
ModuleHeader MOD_HEADER(proxy)
= {
"proxyban.c",
ACIKLAMA,
"by Entrance",
"3.2-b8-1",
NULL
};
DLLFUNC int MOD_TEST(proxy)(ModuleInfo *modinfo)
{
SAVE_MODINFO
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_INIT(proxy)(ModuleInfo *modinfo)
{
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
HookAddEx(modinfo->handle, PRE_CONNECT, kullanici_girisi);
SAVE_MODINFO
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(proxy)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(proxy)(int module_unload)
{
return MOD_SUCCESS;
}
int kullanici_girisi(aClient *sptr, aChannel *chptr) {
FILE *p;
char str[BOYUT]; char *ip = GetIP(sptr);
if((p = fopen("proxy.txt","r")) != NULL){
while(!(feof(p))) {
fscanf(p, "%s", str);
if (strcmp(str, ip) == 0) {
if (sptr->listener->port == 1985) {
return 0;
}
if (sptr->listener->port == 7005) {
return 0;
}
if (sptr->listener->port == 2018) {
return 0;
}
return place_host_ban(sptr, BAN_ACT_GZLINE, "Proxy Banned4!", 8000);
}
}
fclose(p);
}
return 0;
}
Kırmızı olarak belirttiğim yerler MUAF PORT.
Not: Unreal3.2.* klasörü içerisine proxy.txt oluşturup proxy ipleri alt alta ekleyiniz..
Modul Entrance (Taner) tarafından yazılmıştır..
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
#define BOYUT 1024
#define PRE_CONNECT HOOKTYPE_PRE_LOCAL_CONNECT
#define ACIKLAMA "Proxy Banned"
int kullanici_girisi(aClient *, aChannel *);
#ifndef STATIC_LINKING
static ModuleInfo *MyModInfo;
#define MyMod MyModInfo->handle
#define SAVE_MODINFO MyModInfo = modinfo;
#else
#define MyMod NULL
#define SAVE_MODINFO
#endif
ModuleHeader MOD_HEADER(proxy)
= {
"proxyban.c",
ACIKLAMA,
"by Entrance",
"3.2-b8-1",
NULL
};
DLLFUNC int MOD_TEST(proxy)(ModuleInfo *modinfo)
{
SAVE_MODINFO
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_INIT(proxy)(ModuleInfo *modinfo)
{
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
HookAddEx(modinfo->handle, PRE_CONNECT, kullanici_girisi);
SAVE_MODINFO
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(proxy)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(proxy)(int module_unload)
{
return MOD_SUCCESS;
}
int kullanici_girisi(aClient *sptr, aChannel *chptr) {
FILE *p;
char str[BOYUT]; char *ip = GetIP(sptr);
if((p = fopen("proxy.txt","r")) != NULL){
while(!(feof(p))) {
fscanf(p, "%s", str);
if (strcmp(str, ip) == 0) {
if (sptr->listener->port == 1985) {
return 0;
}
if (sptr->listener->port == 7005) {
return 0;
}
if (sptr->listener->port == 2018) {
return 0;
}
return place_host_ban(sptr, BAN_ACT_GZLINE, "Proxy Banned4!", 8000);
}
}
fclose(p);
}
return 0;
}
Kırmızı olarak belirttiğim yerler MUAF PORT.
Not: Unreal3.2.* klasörü içerisine proxy.txt oluşturup proxy ipleri alt alta ekleyiniz..